با سلام به همه دوستان عزیزی که منو تو این مدت یاری کردند وبا

 نظرات خوب خودشون به این کلبه حقیر روشنی بخشیدند. این

وبلاگ تا تاریخ ۲۳/۳/۸۴ آپ نخواهد شد چون امتحانات نزدیکه وو دیگه
 
بچه درس خون شدم .(البته بودم) برای همه شما هم آرزوی موفقیت
 
میکنم تا در کاراتون همیشه پیروز باشید.

جهت موفقیت خودتون و من اجماعا یه نظر
 
بلند بعدشم یه صلوات



خداحافظ

تک خط...

 بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

*****
پیام عشق را آغاز کردی

چو گلهای بهاری ناز کردی

چو دیدی خو گرفتم با تو افسوس

کبوتر گشتی و پرواز کردی
                                                                                         

ای دل...

هر کس به طریقی دل ما می شکند .

              بیگانه جدا دوست جدا می شکند.

                  بیگانه اگر می شکند حرفی نیست.

از دوست بپرسید چرا می شکند؟؟